About Me

My photo
Seorang yg baik hati,suka kaler merah,suka kanak2,kadang2 emosi telebih tp leh control lagi la,tak suka sayur hijau,suka makan oren,suka la ape2 yg bole disuka..kata orang idup hanye sekali..so,kite enjoy!! Eh! sama mcm puteri lak..hihi..

Wednesday, November 28, 2012

aku sentap!

hari ni pagi2 lagi aku dah sentap. aku geram sangat ngan perangai despatch aku ni ha. dia yg kena marah...pastu bengang, orang yg takde kene mengena jadi mangsa. menyampah tul aku sampai merajut dan nanges. haaa....aku akan menangis kalau aku dah terover geram. 

Lepas dari itu, one of my colleague ni sibuk tanye kenapa? kenapa? then aku pon cerita la kat dia..sebab aku takde sapa nak cerita or mengadu...then, lepas ku cerita...dia punye response pon tak memberangsangkan..ade ke patut dia cakap hukum karma.. memang dia cakap tu untuk budak yg aku geram tu...tp agak2 la kan...dia cakap tu tak pikir ke aku nak terasa ke ape kan...dia cakap pon ala2 tuju kat aku jugak. adeh...ape punye orang da..sakit ati aku ni dah bertambah pasal hal dia pulak.. 

untuk meredakan hatiku yang gundah gulana ni...masa time lunch aku pon main carrom. puas hati sebab aku menang 2 game straight set. hahahaha... ini yg buat aku nak beli striker sendiri ni...hahaha...aku suka!


ok dah habis cerita.

--
Best Regards,
FaizahAbdullah @ Jaja

No comments: